Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Gmina Trzcianka
Bip - Strona główna

Urząd Miejski Trzcianki

Gmina Trzcianka

Rada Miejska

Zarządzenia Burmistrza

Finanse i mienie

Oświadczenia majątkowe

Ogłoszenia, informacje »

Nabór pracowników »

Ochrona środowiska »

Gospodarka odpadami

Informacja publiczna »

Zgromadzenia publiczne

Oświata

Kultura

Inne

Wybory Powszechne, Referenda, Konsultacje »

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Załatwienie spraw: Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości

 

obrazekUrząd Miejski Trzcianki 

ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
tel. +48 67 352 73 04
tel. +48 67 352 73 11
e-mail: ratusz@trzcianka.pl

Karta usługi

Nr RPI-GN/1/2017

Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Data aktualizacji: 7.06.2017 r
Miejsce i sposób załatwienia sprawy

Referat Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury Komunalnej, I piętro, pok. 114


Katarzyna Błaś - Inspektor
tel. 67 352 73 66
e-mail: kblas@trzcianka.pl

Godziny pracy:
poniedziałek, wtorek, środa        730 - 1530
czwartek                                  730 - 1630
piątek                                      730 - 1430

Dokumenty można złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego Trzcianki (parter) lub dostarczyć drogą korespondencyjną na adres: ul. Sikorskiego 7, 64 – 980 Trzcianka oraz drogą mailową na adres kblas@trzcianka.pl.

Wymagane dokumenty

Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości *

* zastrzega się możliwość żądania dodatkowych dokumentów w postaci, np. kopii mapy – zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej lub kopii projektu zagospodarowania działki lub terenu, na której wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku

Opłaty

Opłaty nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy

Bez zbędnej zwłoki, a w przypadku spraw wymagających postępowania wyjaśniającego w terminie 1 miesiąca, przy złożeniu wszystkich niezbędnych dokumentów. Dla spraw szczególnie skomplikowanych załatwienie sprawy następuje w terminie 1 miesiąca od momentu ustania przyczyny zwłoki, o której poinformowany zostanie wnioskodawca

Informacje dodatkowe

O nadanie numeru porządkowego może wystąpić osoba, która posiada tytuł prawny do nieruchomości zabudowanej lub przeznaczonej pod zabudowę albo faktycznie władająca taką nieruchomością.
Numer porządkowy może być nadany również z urzędu.
Nadanie numeru porządkowego następuje w formie zawiadomienia o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym.
Właściciel lub współwłaściciel nieruchomości, a w przypadku braku właściciela – osoba ujawniona w katastrze nieruchomości zobowiązana jest do umieszczenia tabliczki z numerem porządkowym na budynku lub na ogrodzeniu w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia

Podstawa prawna

– ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 ze zm.)


– rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125)

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje 

wstecz