Urząd Miejski Trzcianki ul. Sikorskiego 7 |
Karta usługi |
Nr RPI-GN/1/2017 |
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości |
||
Data aktualizacji: 7.06.2017 r | ||
Miejsce i sposób załatwienia sprawy |
Referat Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury Komunalnej, I piętro, pok. 114
Godziny pracy: Dokumenty można złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego Trzcianki (parter) lub dostarczyć drogą korespondencyjną na adres: ul. Sikorskiego 7, 64 – 980 Trzcianka oraz drogą mailową na adres kblas@trzcianka.pl. |
|
Wymagane dokumenty |
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości * * zastrzega się możliwość żądania dodatkowych dokumentów w postaci, np. kopii mapy – zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej lub kopii projektu zagospodarowania działki lub terenu, na której wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku |
|
Opłaty |
Opłaty nie pobiera się |
|
Termin załatwienia sprawy |
Bez zbędnej zwłoki, a w przypadku spraw wymagających postępowania wyjaśniającego w terminie 1 miesiąca, przy złożeniu wszystkich niezbędnych dokumentów. Dla spraw szczególnie skomplikowanych załatwienie sprawy następuje w terminie 1 miesiąca od momentu ustania przyczyny zwłoki, o której poinformowany zostanie wnioskodawca |
|
Informacje dodatkowe |
O nadanie numeru porządkowego może wystąpić osoba, która posiada tytuł prawny do nieruchomości zabudowanej lub przeznaczonej pod zabudowę albo faktycznie władająca taką nieruchomością. |
|
Podstawa prawna |
– ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 ze zm.)
|
|
Tryb odwoławczy |
Nie przysługuje |